• Tuto pochoutku si oblíbí nejen děti. A komu by snad tento nápoj připadal příliš dětský, může med nahradit panákem rumu.   Read More
  • Pokud máte chuť na krémové, tropické smoothie, kterým můžete nahradit jídlo – toto je to pravé! Plné zdravých tuků, proteinů, vitmínů a minerálů. Kokosový olej dodává tělu energii a je šetrný pro zažívání.   Read More
  • Brusinky jsou plné antioxidantů a mají protizánětlivé účinky. Jsou také dobré pro močové ústrojí. Pomáhají předcházet infekcím a usazování bakterií na stěnách měchýře. Kromě toho, 1 hrnek čerstvých borůvek obsahuje 18% DD vlákniny, vitamínu C a hořčíku. Toto smoothie obsahuje také pomeranč, limetku a banán, které dodávají více vitamínu C a draslík. Kapusta se skvěle …   Read More
  • Pampeliškové listy se mohou zdát jako podivná surovina. Není to plevel, který nám roste na zahradě? Ale jsou plné vitamínu A a C, B6, vápníku, draslíku, a železa. A…jsou v tomto smoothie! Kiwi a jahody obsahují více vitamínu C než citrusy. Popíjení tohoto smoothie posílíte váš imunitní systém!     Read More
  • Toto smoothie je perfektní pro začátek dne. Chia semínka jsou oblíbenou superpotravinou. Jsou bohatým zdrojem omega mastných kyselin, vápníku a plné antioxidantů. Navíc, chia semínka obsahují velké množství rozpustné vlákniny, která prospívá zažívání. V kombinaci s nutričně bohatým špenátem, vitamínem C, obsaženým v pomeranči vám dodá energii! Dobrou chuť!   Read More
  • Když nevíme, co s hromadou meruněk   Read More
  • Tento nápoj je opravdu zelený, po všech stránkách, a v létě dokáže příjemně osvěžit.   Read More
  • Jahody můžete zpracovat na sto způsobů. Jedním z nich je i lehký jahodový koktejl doplněný italským vínem.   Read More