• Každý ho dělá trochu jinak, ale důležité je, aby byl opravdu poctivý. Bude to proto chtít hodně trpělivosti a hodiny dlouhého, dlouhého vaření.   Read More
  • Dýně má skvělé účinky na náš organismus. Tato tykvovitá zelenina má navíc spoustu vlákniny, která pomáhá trávení a také očistě organismu. Obsahuje také paletu vitamínů, především vitamín C, B1 a B2. Je to prostě takový zázrak přírody, tak proč ho nedat rovnou do hrnce?   Read More
  • Není nad to si doma upéci klasické houstičky. Hodí se skvěle ke guláši, ale sníte je i samotné nebo s máslem. Pokud je necháte dostatečně vykynout, odmění se vám úžasnou nadýchaností.   Read More
  • Pro lečo jsou nejlepší rajčata spíše přezrálá a bílé, české papriky. Příliš mě nebaví rajčata pro lečo loupat, takže je tam nechávám i se slupkou. Ostatně pod slupkou rajčete je látka zvaná lykopen, která je silným antioxidantem, takže proto raději rajčata slupek nezbavuji. Ale pravdou je, že pro někoho můžou být těžko stravitelné.   Read More
  • Kuře znovu a jinak   Read More
  • Dýňové pyré je skvělá a chutná příloha. Hodí se výborně k rybě nebo ostatním pečeným masům. Navíc díky své barvě na talíři krásně vynikne.   Read More
  • Houbový kuba je sice tradiční vánoční pokrm, ale proč si toto zdravé jídlo nedat i v průběhu roku   Read More
  • Jednoduchý recept na chutné jídlo z hub   Read More